כלים טכנולוגיים לייעול העסק: איך תעשו זאת נכון?
בשני העשורים האחרונים התרחשה בעולם מהפכה דיגיטלית של ממש. ילדים, עוד לפני שהגיעו לבית הספר, מתפעלים באופן שוטף מחשבים וטאבלטים, ומגיעים גם לבית הספר היסודי עם שלל פתרונות טכנולוגיים כטלפונים חכמים ומחשבי כף יד. עם זאת, דווקא בעולם העסקים, רבים עדיין נשארו מאחור. בעוד הילד מכין את השיעורים על המחשב הנייד, ההורים עדיין מנהלים את העסק עם חשבוניות ידניות. מומחים שחקרו את הנושא הוכיחו זאת בוודאות – עסקים שמתקדמים טכנולוגית בשלל היבטים מרוויחים יותר.
איך הקדמה הטכנולוגית משפיעה על שורת הרווח גם בעסק שלכם?
הקדמה הטכנולוגית מאפשרת להעביר חלק מהעבודה המבוצעת על נייר ועיפרון לקבצים דיגיטליים, הנשמרים לאורך זמן, ומסוגלים להפיק דוחות חשובים במהירות הבזק. ניתן לנהל את תהליך השיווק בצורה חכמה וממוחשבת, להגדיל כל מכירה על בסיס מכירות שהתבצעו בעבר ולנהל את כל מערך הפרסום מבלי להדפיס פלייר אחד. אם אתם עדיין צריכים יותר מעט אחד במשרד – כנראה שיש מה לייעל.
הרבה יותר מסליקת כרטיס האשראי
חברות פיננסיות מוכרות, שפעלו עד העשור האחרון בעיקר בשוק התשלומים, נכנסות לתחום הטכנולוגי בשיא העוצמה. חברת לאומי קארד מציעה היום ללקוחותיה הרבה יותר ממכשיר סליקת אשראי. פתרונות טכנולוגיים לייעול הפרסום של העסק, ניהול מערך הלקוחות הקיים, הצעת מבצעים מותאמים אישית לכל לקוח וכמובן פתרונות סליקה – בעסק עצמו או באמצעות הטלפון ואתר האינטרנט. הפתרונות המוצעים כיום בזירה הדיגיטלית יכולים לסייע לצמיחת העסק בעשרות אחוזים.
הרבה יותר זול להתייעל טכנולוגית
מסתבר, כי התייעלות טכנולוגית כרוכה בהוצאה נמוכה, שמחזירה את עצמה עשרות מונית בעתיד. הפקת חשבונית באופן ממוחשב מאפשרת ניהול במקביל של תיק הלקוחות (במקום אותה כרטסת נייר מאובקת ומגושמת), עדכון מהיר של פרטי הלקוחות (לעולם לא תפסידו מכירה כי לא היה לכם את מספר הטלפון החדש של הלקוח, או כי הוא שינה את כתובתו), וניהול כלל הניירת בצורה ממוחשבת – החל מהצעת המחיר הראשונית, תעודת המשלוח וניהול החשבוניות והקבלות המתבצע בלחיצת כפתור אחת – כל אלה חוסכים זמן, ומאפשרת לעסק לעבוד ביעילות.
לראות את כל פרטי הלקוחות מכל מקום
גם כאשר אתם נמצאם בדרכים, בפגישה עסקית ומוציאים הצעת מחיר ללקוח אחד, התנהלות הסניפים השונים בעסק פרושה לפניכם בצורה קלה לניטור, כל המידע מופיע לפניכם באפליקציה ייעודית בסמארטפון או הטאבלט, ולמעשה אתם יכולים להוציא הצעת מחיר באותו הרגע ללקוח עמו אתם נפגשים במשרדו, וללקוח נוסף שמבקר בעסק שלכם. כך תוכלו להפוך גם זמן המתנה בתחנת הדלק – לשעת עבודה אפקטיבית.
למכור ברשת – גם כשאתם ישנים
את העסקאות המבוצעות בעסק ניתן להרחיב כעת לכל העולם. למעשה, גם בזמן שאתם ישנים בלילה, לקוח מעבר לים יכול להיכנס לאתר האינטרנט ולבצע הזמנה גדולה. תוכלו לתכנן את המשלוח מראש, לחשב עלויות ולקבל תשלום. בבוקר, כשתקומו, תשמחו לגלות כי חשבון הבנק שלכם תפח בזמן שנמתם.
קבלת החלטות על בסיס מידע מדויק
בסוף החודש אתם מעוניינים לגשת ולקבוע את האסטרטגיה העסקית לחודש או לרבעון הבא. אין צורך לחכות לנתונים מהנהלת החשבונות. בכל רגע, המידע פרוש לפניכם בצורה נהירה, ואתם יכולים לראות היכן תוכלו להתייעל יותר, באילו אפיקים שווה להשקיע יותר בפרסום ואילו מחלקות בעסק מתפקדות בצורה אופטימלית. הבנה של מגמות רכישה וניהול מאגר הלקוחות שלכם באמצעות חיתוכים שונים, יאפשרו להם לגבש החלטות מושכלות יותר תוך חיסכון עצום בזמן ובמשאבים.
לסיכום, בניית אסטרטגיה טכנולוגית נכונה באמצעות שימוש בשלל הכלים המוצעים על ידי לאומי קארד מאפשרת לכל עסק להתקדם לעידן הבא של מערך השיווק והמכירות שלכם. תוכלו לבחור בין מגוון פתרונות המותאמים לעסק של אדם אחד ועד לעסקים חובקי עולם.