מיכל הצטרפה לחברת AHAVA לאחר ששימשה כחברה בצוות השיווק של חברת Ripples, סטארט-אפ המפתח פלטפורמה שיווקית באמצעות הדפסת תמונות ומסרים על משקאות המייצרים קצף דוגמת קפה, בירה או קוקטיילים. לפני כן, מיכל מילאה תפקידים בתחומי השיווק והשידור.
"הגענו לשלב בו התברר לנו שהחברה שלנו צריכה ליצור פונקציה ליצירת תוכן – ולגייס מישהו עם ניסיון בכתיבת תוכן. אנחנו מאמינים שמיכל תמלא תפקיד חשוב בצוות השיווק שלנו ותתרום להמשך הצלחת הצוות בהשקה ובתמיכה במוצרי טיפוח העור הפנומנליים שלנו".
רון מיכאל, מנכ"ל AHAVA
AHAVA, שנוסדה בשנת 1988, היא חברת הקוסמטיקה היחידה שממוקמת לחופי ים המלח העשירים במינרלים והחברה היחידה המורשית לכרות את בוץ ים המלח הטבעי. החברה מספקת תועלות טיפוח לחידוש והצערת העור.
מימיו של ים המלח מכילים את ריכוז המינרלים הגבוה ביותר על פני כדור הארץ, ביניהם מינרלים חיוניים לשמירה על עור בריא וגמיש.
זו הסיבה לכך שבמשך אלפי שנים, ים המלח מושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם המבקשים להעצים את חיוניות העור עם המשקעים העשירים במינרלים ומי המלח לאורך חופיו.
AHAVA רותמת את האלמנטים הטבעיים שמספק כדור הארץ באזור ייחודי זה – בוץ ים המלח, מלח, מים וצמחים – כדי ליצור מוצרי טיפוח עור חדשניים שעוצרים את סימני הזמן.
הפורמולות של AHAVA מכילות מרכיבים טבעיים ואינן מכילות פרבנים, SLS/SLES, נפט, רכיבים מהונדסים גנטית (GMO) או מרכיבים סינתטיים, והודות להן AHAVA ידועה כאחד ממותגי הטיפוח המובילים הרותמים את כוחו של הטבע.
עם מסירותה לשיפור מראה העור בכל רחבי העולם, ועם רשת הפצה בישראל, בארה"ב, באירופה ובאסיה הכוללת חנויות עצמאיות ומכירה באמצעות קמעונאים מובילים, AHAVA מביאה את עוצמת מוצרי ים המלח לאנשים בכל רחבי העולם.
למידע נוסף, בקרו באתר ahava.co.il.